Obchodní podmínky
-
Obchodní podmínky
Základní údaje:
Martin Línek
IČ 48177113
Podnikatel není plátce DPH.
(dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím internetového formuláře na webové adrese www.konesiti.websnadno.cz
Stránky slouží zároveň jako prezentace výrobků výrobce textilních chovatelských potřeb.
Mimo internetový formulář je možné učinit objednávku telefonicky nebo mailem.
1. Úvodní ustanovení
Zákazník (kupující) učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. Předmět kupní smlouvy
Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - potvrzené objednávce (dále jen zboží). Prodávající se zavazuje, že bude svým zákazníkům dodávat zboží v souladu se specifikací uvedenou u zboží a vlastnostmi obvyklými prodaný druh zboží - vyhovujícím normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. K uzavření kupní smlouvy dochází odesláním objednávky kupujícím a následným potvrzením přijetí této objednávky.
Prodávající následně po obdržení objednávky potvrdí přijetí objednávky kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. V potvrzovacím emailu je nakupující informován o stavu zboží, termínu realizace a dodání objednávky a jsou mu zaslány podklady k platbě.
3.2. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, hodnota objednávky aj..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně.
3.3. Mimo elektronický formulář je možné objednat zboží na e-mailu konesiti@seznam.cz ,nebo telefonicky na kontaktním telefonu 777 079 346.
4. Cena a platba za zboží
4.1. Ceny zboží uvedené na stránkách www.konesiti.websnadno.cz jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní cena zboží.
4.2. Způsoby platby
- platba předem na bankovní účet prodávajícího
5. Dodání a převzetí zboží
5.1. Prodávající odesílá zboží v souladu s informacemi uvedenými u dostupnosti konkrétního zboží. Závazné je vždy potvrzení objednávky ze strany kupujícího .
Šití na zakázku – jedná se o zakázkové šití na přání nakupujícího mimo aktuální nabídku zboží ,které máme na skladě., je nutná platba předem na účet prodávajícího. Uvedená doba realizace zakázky (dodání) 2 týdny se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
5.2. Zboží je odesíláno kurýrní službou DPD ..cena dopravy je 120kč na území ČR..
Ceny dopravy jsou platné pouze při doručení do České republiky:
Při nákupu nad 3000 Kč je doprava ZDARMA.
5. 1. O odeslání zboží je zákazník informován emailem a nebo zprávou sms od kurýrní služby.
5.2. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.
5.3. Pokud si kupující zásilku nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován emailem. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze vč. poštovného (v případě platby předem) na účet, z kterého platbu obdržel a to do 7 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.
6. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
6.1. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno na přání zákazníka.
.6.1 Prodejce nemůže zaručit identičnost barev z fotografiích ,z důvodu různého rozlišení monitorů a také úpravy fotografií fotoaparátem.
7. Reklamace zboží
7. 1. Spolu s odesláním zboží je kupujícímu zasílán i doklad (faktura) buď v papírové nebo elektronické podobě.. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list, stejně jako samotná povrzená objednávka.
7.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
7.3. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. elektronicky, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
7.4. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován písemně (elektronicky).
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 10.1.2018